fredag 26 februari 2016

Gjort mina naglar vackra

 
Nu har jag varit på Fashion Nails i Kalmar och gjort mina naglar fina.
Hon gjorde en nagelförläggning med glasfiber och sen fik hon fria händer att måla dom och dekorera mina naglar.
Det tog nästan två timmar att bli så här fin.
Det är så skönt att bli så här ompysslad.
 
Det är två som jobbar på Fashion Nails Evelyn och ägaren Marguerithe.
Det var Marguerithe som gjorde mina naglar så här vackra.
Marguerite har jobbat med naglar i 26 år så et är inte så konstigt att det blev så snyggt.
 
Båda två som jobbar där sätter verkligen kunden i fokus och man känner sig direkt välkommen.
Kan varmt rekommendera Fashion Nails.
 
 
Här ser ni båda händerna och visit kort från Fashion Nails.
Boka tid du med och bli lite ompysslad och få fina naglar.
Jag lovar att du kommer vara så nöjd när du går där i från.
 
Många Kramar Louise

Inga kommentarer: