torsdag 31 maj 2012

Mer studentkort


Vi fortsätter med studenkort eftersom det ligger nära till hands.
I veckan fick jag dom två nya student stämplarna från Magnolia.
Väntade på en annan vara med men det blev restad tills augusti och så länge ville jag inte vänta med student stämplarna.
När jag såg dom första gången så tyckte ja dom var jätte fina.

Pappret kommer från Pion design.
Stämpeln är från Magnolia.  Inköpt på Hannaspysselstuga.http://hannaspysselstuga.se/
Diesen:   Memory Box Inköpt på Hobbyhärvan.
Stans från Martha Stewart:   Eyelet Lace    Inköpt på Scrapbruket 


Har gjort dekorationen med tyll i botten.
Stansat ut två blommor från retro blomman och sen satt ihop samt en ros i mitten.
Student mössorna har jag klippt ut från ett annat papper.


Den fina stämpeln från Magnolia.
Gillar du just Magnolia stämplar så ska du hoppa in till Hannas pysselstuga hon har massor.
Hittar du inte den du söker kontakta henne så kanske hon har den i butiken.


Har gjort kortet ståendets denna gång.
Alltid lika kul att göra olika viskningar så det inte hela tiden blir samma.

Jag vill passa på att tipsar er alla.
Ska ni åka förbi Västervik till sommaren så ska ni stanna till där.
Ni hittar både Hannas pysselstug och Hobbyhärvan där.
Hanns ligger i Allen på vägen in till stan och Hobbyhärvan ligger mitt inne i stan.
Ni kommer inte ångra er det kan jag lova er.



Som ni säkert märker i många bloggar nu så är det mer och mer andra saker som tar över.
Men jag lovar er att göra mitt bästa att hålla bloggen uppdatera någon gång i bland i allafall.
Att hälsa på i era bloggar så ofta jag hinner.
Man ni ska alla veta att jag ser ju hur mycket fina saker ni gör i min sidbanner.
Tycker ni alla är så otroligt duktiga ska ni veta.

Ha nu en jätte bra dag allihop och tack för att du tog dig tid att titta in just till mig.

Många Kramar
Louise

9 kommentarer:

Majsan sa...

Men ååh vilket härligt studentkort med söta Tilda, man blir så glad när man tittar på den.
Såå fint med blommorna o tyllen och studentmössorna, superfiint :)


KRAM MAJSAN

Pysselbus sa...

Ljuvligt kort, Louise!!! Blomdekorationerna är fantastiska och sån rolig och läcker detalj med de små studentmössorna....

Kram
Linda

Iffa ...... sa...

Detta var ett superfint studentkort!!
Magnoliastämpeln är verkligen jättefin.
Så fint du gjort genom att klippa ut studentmössorna och ha dom på sidan, precis som att hon "slängt" ut dom där =)
Kram iffa

Anna sa...

Vilket underbart kort!!! Kan bara hålla med ialla andras kommentarer...kortet är Superfint!!!
Kramis

Mahlin78 sa...

Oj vad mkt fint du publicerat på sistone! Kul :-) Själv har jag nog John Blund på axeln för jämnan, eller så är det jobbtempot som tar ut sin rätt.... Kram kram

Hanna - Rebecca " TheMissHaven " sa...

åhh , vilket fint studentkort :)Luv it !
Kram Rebecca

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig kära Louise vännen :)

Du är jo bara helt OTROLIG MAKALÖS vilket helt underbart kort så SUPER SNYGGT :) Jag blir så himla imponerad av detta kortet och det andra som du gör så GRYM du är vännen :)

Så gulligt av dig att säga att du hade velat komma på min demo:)
Har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv ska du veta !!!
Men det gick super bra för alla människor som var där var så himla snälla och underbara :)
Tyvärr så ligger mässan åt fel håll för din del men kanske vi har tur en gång att få träffas !!!!



STORT TACK också för fina komplimanger över det som jag gör det värmer och gör mig MYCKET GLAD :)
Nu pluggas det för fullt och det är mycket så därför så får bloggen vika undan lite nu. Hinner inte med allt och måste prioritera skolan just nu så är det bara. Fast bloggen kommer absolut att finnas kvar och när det finns tid, ork och möjlighet så kommer jag uppdatera den:) Det funkar helt okej fast är mycket trött och har väl inte helt landat i dom nya rutinerna än men det kommer nog :)

Önskar dig en jättetrevlig helg och sommar :)

Ha det bäst och kramar från Lilla vännen Inger ♥

citronlime sa...

De nya studentstämplarna är verkligen såå fina! :)
Och ditt kort är underbart! Tokgillar den runda diesen. Och den kantstansen står på min önskelista! ;)

Kramar och tack för igår :)

Chris_P sa...

Jättefint student kort!! Stämpeln är ju superfin!