måndag 24 januari 2011

Bröllops kort

Nu var det dags för nästa blogg inlägg. Fattar bara inte var tiden tar vägen just nu.
Hade tänkt hinna med en hel del scappande som jag skulle visa er
men det kommer alltid något emellan.
Ja, ja dom säger väl att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :o)
Men ett kort blev jag färdigt med i går. Ett bröllops kort.
Första gången jag scrappar med dessa två stämplar så det var extra roligt att göra detta kortet.
Stämplarna kommer från Magnolia och papprena från Maja Design.
Kortet gjorde jag som ett stafli kort.
Tycker det är så fint med den vikningen och den är enkel att göra med.
Färgläggningen är gjort med Pro markers samt MCP-tekniken som vanligt.
Önskar er alla en riktigt bra dag.
Många Kram
Louise

4 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

WOW WOW WOW VILKET UNDERBART BRÖLLOPS KORT HELT MAKALÖST FINT:)

TUSEN TUSEN TACK SNÄLLA GULLIGA DU för det JÄTTEFINA och JÄTTETREVLIGA mailet som du har sent till mig:)

Jag tok inte alls illa upp att du kontaktade mig via mailen det var jättetrevligt:)

Jag kommer självklart att svara dig, men nu måste jag i väg på min behandling så vi hörs senare:)

Önskar dig en riktig trevlig dag och vecka och ha det bäst:)
Kramar i från lilla Inger

Maria Thim Kokki sa...

Helt underbart bröllopskort =)

Tack för raden i min blogg.

Ha en fortsatt underbar dag.

Kram Maria

Susy sa...

Vilket otroligt vackert kort du har gjort!
KRAM SUSY

Susanne sa...

Kanonfint bröllopskort... ljuvliga stämplar och hjärtat är så fint.
Du är så himla duktig!
Kramizar