onsdag 26 januari 2011

En kärleks full liten gåva

För ett tag sen var jag inne på ÖB och hittade jätte gulliga pappersnäsdukar.
Då tänkte jag att det vore väl roligt att hitta på något med dom. Sagt och gjort så började jag fundera på vad jag skulle göra och så hör blev mitt resultat.
Dom här ska jag ge bort till några vänner som jag känner.

Så här ser dom ut i närbild.
I ena änden satte jag en bredare spets bara föra att pappersnäsdukarna skulle stanna och inte åka rak igenom.
En del satta jag i överkant och en del under.
På farmsidan blev det lite dekoration med spets, blommor sant en riktigt gulligt stämpeln

Å så här ser det utan innan jag stoppat inom dom små söta pappersnäsdukarna
i sin lilla förvaring.
På bilden under ser ni även ett annat motiv.
Fanns även fler motiv men jag tryckte dessa två var bäst.



Synd bara att det inte är riktiga pengar i påsen. Tänk så mycket scrappsaker man kan få för det. Inte illa, tycket det hela var en kul grej i allafall
Hoppas dom blir glada som ska få dom.

Ett stort tack för att just du ville titta in i min blogg.

Å lämna du ett liten kommentar blir jag ännu gladare.

Många Kramar Louise



14 kommentarer:

Mikaela sa...

vilken fin present!

Maiden sa...

Wow! Vilka fantastiskt fina presenter! Super idé verkligen!!

Jag har äntligen fått "tummen ur" åxå å skickat vidare awarden jag fick från dig... hi hi.

Massa kramar

Cattiegirl sa...

Verkligen jättefina - perfekt inspiration då jag har samma stämpel i min ägo men inte kommit mig för att använda den! Tack för titten på din fina blogg!
Kram
//Cattie

Susy sa...

Wow, detta var så bedårande fint!
Älskar stämpeln och dina otroligt fina dekorationer, vilken idé och vilken toppen present!!!
KRAM SUSY

Ziro sa...

Jättesöta näsdukar och ännu finare fodral! Kul idé som jag kanske plankar någon dag.

Eva J sa...

Guuu de är helt underbara och vilka tjäcka näsdukar. Snart snart så ses vi........längtar....
kram kram

Anonym sa...

Sååå sött! Vilken ideé!

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Louise vännen:)
Hallo där du tycker att jag är duktig du är lika duktig vilka helt underbara presenter du har gjort:) Vilken helt underbar idé också helt toppen:)
Allt är så himla välarbetat och så fint gjort du måste ha lagt ned jättemycket jobb på dessa:)

Tack snälla för besöket och dina ord hos mig så himla snällt av dig:)Att jag är något proffs vet jag väl inte och jag tror nog att jag passar bäst där jag är:) Är inte så stor i verkligheten heller så jag passar nog inte så bra med dom stora ha ha ha:)

Det kommer nytt alster med en ny mall i morgon fredag som jag hoppas du kommer att gilla:)

Har nu äntligen tagit mig i kragen och svarat på ditt fina mail så nu har du mail från mig:)

Önskar dig en underbar dag och ha det bäst, kramar i massor från lilla vännen Inger:)

Maria Thim Kokki sa...

Jättesnygga och smarta, tror dina vänner blir jätteglada :)

Tack för att du tassat i min blogg :)

Ha en fortsatt underbar dag.

Kram Maria

Lilla Pyssel Inger sa...

Tittar förbi och vill önska dig en riktig trevlig fredag och helg:)
Ha det bäst, kramar från lilla Inger:)

Lilla Pyssel Inger sa...

TACK TACK snälla gulliga Louise för besöket och orden hos mig blir jätteglad:) Kram til hela din familj också:)Inger

Susanne sa...

Hej Vännen!
Imorgon syns vi och det ska bli så skoj!!

Vilka gulliga näsdukar och så himla fint du dekorerat dem..
Jättebra idé och de som får dessa kommer att bli överlyckliga...

Men du som är kraftigt förkyld kanske skulle behöva dessa näsdukar själv :)

Unknown sa...

undebara presenter du har pysslat ihop!!

Monica W sa...

Vilken fin idé! Och så läckra de blev. Hoppas ni får en mysig scraphelg.
Monica W