torsdag 10 februari 2011

Jag har blivit gammel moster

Ja då har man blivit gammel moster igen. Å denna gången bor den lilla nyfödda i Paris.
Så det tar ett tag innan man får se henne live.
Men den som vänt på något gott väntar aldrig för länge.
Denna gången valde jag att inte ha med några rosor eftersom det skulle skickas en bit.
Är rädd att dom blivit skadade på vägen.
Tycker det är bättre om dom får ett helt kort än krossade och platta rosor.
Denna bebis stämpel är helt klart en ny favorit.
Jag har köpte den hos Hobby Härvan så titta in där om ni är sugna på den stämpeln


Även kortets insida fick inredas och med en ganska enkel sådan.
Dom rosa hjärtan är inte med utan har bara tagit bort våra text med dessa hjärtan.
Förutom det rosa cardstocket så är det Maja Design papper.
Ett stort tack för alla gulliga och goa kommentarer.
Det betyder jätte mycket ska ni veta.
Önskar er alla en riktigt trevlig dag.
Kram Louise

9 kommentarer:

Lilla pyssel Inger sa...

ÅÅÅÅÅÅÅ vilket helt makalöst underbart vackert kort du har gjort:) Å sen så har du andvänt dig av ett av mina Maja favis papper:) Riktigt duktigt gjort du kan verkligen få till det:)
Stort grattis till å ha blivit "gammel moster" du som är så ung och snygg:)
Tack för besöket på bloggen vännen och mailet lovar att höra av mig:)
Har mycket i veckorna då jag är på Smärtkliniken nästan dagligen ska dit snart i dag med:)
Tycker det är så himla trevligt å ha fått så bra kontakt med dig:) Så nu måste jag få min kära sambo att segla till Öland i sommar så vi kan träffas det hade varit supertrevligt:)
Ha en toppen dag och var rädd om dig, massor massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Anonym sa...

Du imponerar med nya kort hela tiden och de blir bara finare och finare, jösses var ska det här sluta;) Ska jag sitta mellan dig och Eva sen kommer jag definitivt inte få något gjort om ni fortsätter så här;)

Kram på da.
Pia Puma

Susy sa...

Ett super fint kort du har gjort, igen!
Gillar insidan jätte mycket!
Tänk att få åka till Paris!!!! Härligt!!!!
KRAM SUSY

Anneli sa...

Sååå super söt kort , gillar alla detaljer på kortet!Stämplen är ju hur söt som helst!!!!
Tändsticksasken lite längre ner så snyggt du fick ihop allt. Vad duktigt du är.
Så roligt läsa Kalmarposten blev så glad, du är så omtänksam min goa vän.Tycker också det är så kul när vi träffas och scrappar ihop fram imot kursen i Mars

Kraaaaaaaaaam Anneli

Anneli sa...

Sååå super söt kort , gillar alla detaljer på kortet!Stämplen är ju hur söt som helst!!!!
Tändsticksasken lite längre ner så snyggt du fick ihop allt. Vad duktigt du är.
Så roligt läsa Kalmarposten blev så glad, du är så omtänksam min goa vän.Tycker också det är så kul när vi träffas och scrappar ihop, Ser fram imot kursen i Mars

Kraaaaaaaaaam Anneli

citronlime sa...

Supersött kort och grattis! :)
Förstår att du är nöjd med stämpellköpet, underbar stämpel!
Kram

Unknown sa...

ååååh...såå bedårande,ljuvligt vackert kort!! Och grattis till titeln!! Gammel moster!!! =P

Louise sa...

Hej Louise (he, he, he)
Vilket UNDERBART kort du gjort åt den lilla nyfödda!
Jag tycker den stämpeln är så söt! Och du har målar henne så vackert :) Fantastiska mönsterpapper också!
Ha en underbar lördag!
Kram Louise

Susanne sa...

Ljuvligt kort du gjort som vanligt när du sätter fingrarna i ngt!
Ett stort GRATTIS till "gammel moster"

Kramizar