lördag 12 februari 2011

Mindre näsduks ask

Före ett tag sen gjort jag en näsduks ask som man kunde ha tre förpackningar i.
Här har jag gjort en mindre variant som man kan ha en förpackning i.
Har använd mig av dom nya Maja Papprena dom är så fina.
Det mesta går i lila på denna ask.

På dessa två bilder ser nu hur jag har gjort med askens kort och lång sida.
För det klart att även dom ska dekoreras lite extra.

Jag hoppas att man blir bättre fortare om man har en sån här ask att titta på.
Eller varför inte om du är borta och du är lite snorig så har du en fin ask med näsdukarna i.
Den asken har jag skickat till Lilla Pyssel Inger som jag lärt känna genom bloggen.
En helt underbar scrapper.
När jag fick veta att jag vunnit dom fina sakern hos hennes
så var det kul att kunna ge något tillbaka.
Visserligen mycket enklare men ändå något.
Nu önskar jag er alla en trevlig helg.
Kram Louise
Tack för alla goa kommentarer ni ger mig.

6 kommentarer:

Susy sa...

Dina näsduksaskar är så himla söta!
Man blir så glad när man ser den vackra asken!
Otroligt snygga dekorationer och underbar stämpel, verkligen en jätte fin present!!!
KRAM PÅ DIG !!!
SUSY

Susanne sa...

Ännu ett vackert dekorerat näsdukspaket!! Jag är så glad över min present av näsdukar som är så fint dekorerat...
Tack söta gulliga dig för ditt inlägg i Kalmarposten. Det värmde gott!
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kramizar

Unknown sa...

åååh så vackert! Och textstämpeln är bara för rolig!! Ha en underbaar helg!

Yvonne sa...

Underbar ask. Den stämpeln har jag också, himla bra. Har också en BH som jag brukar stämpla dit också =)
Tack för gulligt besök hos mig.
Kram//Y

Lilla pyssel Inger sa...

JAG BLEV SUPERGLAD FÖR DENNA UNDERBARA SÖTA NÄSDUKASK och allt det andra som du skickade till mig:) STORT TACK DU ÄR BÄST, massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Frideborg sa...

Hejsan!
Var har du köpt denna fyndiga stämpel med den texten?
Underbara grejer du gjort .
Kram Marina