tisdag 8 februari 2011

Nu är tändstickasken äntligen klar.

Jag ibland kan det ta lite tid att få saker färdiga för det kommer massa annat emellan
Men nu så är den äntligen klar.
När jag hade några scrapvänner här på besök så hade gulliga Susanne
tagit med sig var sin tändsticksask som vi fick altra.
Jag har låtit den ligga länge för jag har inte kommit på det där lilla extra med dekorationerna som jag ville ha.
Men sen häromdagen så blev det lite blommor och en pins.
Ganska enkelt men ändå något roligt.
På kortsidan har jag satt en knapp med en brads i så det går lätt att öppna den när man vill använda innerhållet.
Pappret är från Magnolia och stämpeln kommer i från Hänglar och stänglar.
Önskar er alla en riktigt bra dag.
Kram Louise

3 kommentarer:

Susy sa...

Vilken otroligt fin tändsticksask!
Otroligt fint gjord!
KRAM SUSY

Yvonne sa...

Den blev ju CANONers!
Kram//Y

Susanne sa...

Den blev ju jättefin!
Kramizar