måndag 14 februari 2011

Vill ge alla en jätte stor Kram i dag

I dag är det Alla hjärtans dag. En dag som vi borde ha oftare tycker jag.
Man kan uppmärksamma sina när och kära.
Behöver inte vara så mycket räcker med ett par ord för att göra något lite extra glad,
och visa att man bryr sig lite extra om en person.
Själv har jag gjort ett väldigt enkelt kort men ändå ett kort som visar vad jag tycker.
Jag hoppas dom som får det blir glada över det.

Har enbart jobbat med två färger och det är rött och vitt.
Kände att i detta kort behövde jag inte har något mer för det säger allt det jag vill säga till dom jag bryr mig om lite extra i dag.
Självklart skulle jag villa skicka det till er alla som kommer hit i dag och kommentera men ni får titta på bilderna och ta åt er ändå.
Många Kramar till er alla som går in här i dag och tittar
Å en extra kram får ni om ni kommentera inlägget hi hi hi.
Ha en jätte bra dag allihop.
Kram Louise

5 kommentarer:

Susanne sa...

Vilket underbart kort... Jag vill ha en extra kram och jag sänder en till dig med på Alla HJärtans Dag Hoppas vi ses ikväll... det snöar ju :(

Susy sa...

Vilket vackert kort du har gjort!
KRAM till dig med!
Susy

Anneli sa...

Detta söta kort hamnade i min brevlåda, blev så GLAD !! Så enklet men så ljuvligt kort. Du förgylde min dag! :-))
Ha en toppen kväll och pyssla på inne i stan.

Sänder massa kramar på Alla HJärtans Dag

Lilla pyssel Inger sa...

VILKET VACKERT OCH LJUVLIGT Alla Hjärtans Dags kort du bjuder på vännen:) SUPERSNYGGT:)

STORT TACK för alla söta gulliga rader på min blogg i går och i dag du är jo så himla god och snäll:)
Jag blir jätteglad och uppskatter det jättemycket ska du veta:)

I morgon bjuder jag på en ny mall och sen så är det dags för en ny tävling:) Jag hoppas att du vill vara med:)

Tack för att du finns så kul att jag fått så bra kontakt med dig vännen:)

Ha en toppen dag och sköt om dig, massor massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Susy sa...

Louise!
Du har en AWARD att hämta i min blogg!!!!!
KRAM SUSY