tisdag 15 februari 2011

Jag har fått en Award

I dag har jag fått en award från Susy en otroligt duktiga scrapare som jag gärna besöker.
Ett stort tack för denna ära.


Det innebär vissa förpliktelse och regler med en Award, men dessa är enkla.
Denna Award ska ges vidare till 3-5 bloggare som jag tycker förtjänar Awarden.
Att välja så några är inte lätt men jag har ändå valt ut några med stor omsorg
& omtanke.
Varför har jag valt som jag har gjort då ?
Dessa person ger mig otroligt mycket inspiration och glädje.
En del känner jag endast genom blogg världen och andra känner jag live.
Dom jag känner live är otroligt duktiga på att ge små tips och trix när vi träffas.
Vilka är då det utvalda.
*
*
*
*
*
*
1: En otroligt duktig scrappare. En mycket stor inspiration källa.
Jag fattar bara inte hur hon hinner med att göra alla dessa fina alster.
Det finns ett nytt alster varje dag i hennes blogg att begrunda
och det är otroligt att hinna med det.
Dom är så väl gjorda och genom tänka.
Denna Award går till Lilla Pyssel Inger.
*
*
2: Även här en otroligt duktig scrapparen.
En genom go tjej som alltid dela med sig av sina tips och trix.
En mästare på att färglägga med disstresser och MCP pennor.
Att få se dig skapa dina alster live är helt otrolig upplevelse.
Denna Award går till Eviebee / Eva
*
*
3: En mästare på att göra olika askar.
Hon provar gärna att att göra egna blommor och dom blir helt underbara.
Även här har vi en otroligt duktig tjej på att färglägga sina stämplade motiv.
Hon får alltid till det där lilla extra utan att ha på för mycket.
Denna award går till Pia /Puma.
*
*
4: En ganska ny scrappare men ändå inte.
Denna tjej har hittat sin egen stil och hon gör det med brevur.
Med ett leende på läpparna scrapar hon dom mest fantastiska alster man kan tänka sig.
Hon har alltid ett gott ord över till andra scrapare.
Denna Award går till Susanne.
*
*
5: Går till tjej med många gärn i elden. Både genom, Scrapbooking, måla tavlor,
pynta och fixa överallt
Men det är också en tjej som jag känt ett tag och som gett mig så otroligt mycket.
Denna Award går till Anneli*
*
*
Ja, där har vi dom fem som jag har valt.
Hade kunnat välja lika många till som är duktig och som jag ofta tittar in hos.
Har ni inte varit inne hos dessa tjejer så gör ett besök ni kommer inte att ångra er det kan jag lova er.
Ett stor tack igen till Dig Susy som förärade mig denna fina Award som jag nu kunde skicka vidare.
Massor med Kramar till er alla.
Louise

4 kommentarer:

Eva J sa...

Åååå tack, tusen tack. Vilka fina ord du skirvit... tack. Nu ska jag börja fundera vem jag ska skicka vidare till hmmmmmm..... återkommer
hoppas du haft en skön dag
kraaaaaaaaaaaaam

Anonym sa...

Goa underbara Louise som alltid är så omtänksam. Stort tack till dig min vän.

Kram Pia Puma

Lilla pyssel Inger sa...

TUSEN TUSEN TUSEN TACK snälla goa underbara Louise:) Å jag börjar att gråta över dom fina ord som du skriver om mig:) Du skämmer bort mig alldeles:) TACK SNÄLLA för den SUPERFINA Awarden och för att du tänkte på mig:)
GRATTIS GRATTIS GRATTIS till dig min vän som också har fått den:)
Tycker du är mycket värd din Award:)
TUSEN TUSEN TUSEN MILIONER TACK också för det underbara Alla Hjärtans Dags kort som jag fick i brevlådan i går:) Du är jo så himla snäll och god vet inte hur jag ska återgälla dig!!!

Nu har jag i gång en tävling hos mig som jag hoppas att du vill henga på:)

Önskar dig en toppen dag och var rädd om dig min vän:) TUSEN TACK åter igen för ALLT:) DU ÄR BÄST:)
Massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Anneli sa...

Så glad jag blev och tusen tack. Vilka fina ord du skrivit tusen tack. Blir rörd!!!

Nu ska jag börja fundera vem jag ska skicka vidare till återkommer

Vad hittade du på scrappträffen var det kul
kraaaaaaaaaaaaam Anneli