måndag 14 maj 2012

Bröllops kort i vitt


I dag tänkte jag visa ett kort som jag började med på Hobbyhärvans träff.
Kände att jag var inte färdigt med kortet när jag var där så jag fortsatte när jag kom hem med det.
Eftersom jag kommit in i en riktigt vit period så är det så roligt att skapa bara med vit.


Runt om kortet har jag tat ut ut en vit hjärtan bård med hjälp av Magnolias dies:
Brudparet är från Magnolia.
Dom två vita vackra spetsarna har jag köpt hos Hobbyhärvan.


Har färglagt brudparet väldigt väldigt lite eftersom jag ville ha det i vitt.
Blommorna som jag använder skickar jag efter från England.


La en lite kraftigare ram där man kan skriva in sin personliga hälsning.
Dekorerad med pärlor, rosor och knappar.

Ja det var allt vad jag hade att visa denna gång.
Nu ska jag försöka lägga in lite blogg inlägg som gå ut under tiden vi är i Vänersborg och Norge.

Ser också att min besöks räknare går mot 20,000 i en farlig fart.
Vem vet kanske har den slått över när jag kommer hem.
Håll koll för då händer det något kul.

Önskar er alla en skön lång helg med sol och värme.

Många Kramar
Louise

10 kommentarer:

Pillan sa...

Visst är det vackert i endast vitt!! Så söt hjärtanbård du har använt runt kortet!

Majsan sa...

MEN JÖSSES AMALIA SÅÅÅ VACKERT, helt underbart snyggt i vitt, I LOVE IT :)

KRAM MAJSAN

Susy sa...

Så vackert och stilrent kort du har skapar, Louise!
Gillar när det går i vitt!

Ha ni en toppen vecka, vännen!

KRAM SUSY

Louise sa...

Hej Louise!
Wow! Här har det hänt saker den sista tiden :) Vilket underbart easelkort du gjort! Att det är helt i vitt bidrar väldigt till den romantiska feelingen tycker jag :) Snyggt med ramen på nederdelen :)

Kram! ♥

Nettan sa...

Vitt är ändå vitt, det bara lyser bröllop om din skapelse, jättefint!

Tinas pysselblogg sa...

Älskar kort i vitt!! Måste prova jag med:-)

Jättefint

Mvh tina

Eva sa...

Så vackert ditt kort blev och 40årspåsen är tokfin tycker jag.
Något konstigt med ditt inlägg för det saknar bild, när det ligger i blogglistan.
kram Eva

Mahlin78 sa...

Vilken läcker bård du har satt runt kortet! Åh snyggt med ett helt vitt kort :-) Hoppas ni får det toppenbra på resan! kram

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig kära Louise vännen :)

Underbart underbart underbart helt makalöst ljuvligt en fröjd för ögat är vad detta kortet är :)

Så himla mycket snyggt du har gjort sedan sist det var jo rena inspirations festen att titta in här i dag:)

Har inte haft tiden och orken att blogga på en stund det har varit fullt upp med annat det blir så i bland !!!

Gitarr kortet blev mycket uppskattat så det var riktigt kul att göra det :)Blev jätteglad att du gillade det:)

Är så GLAD för din skuld att du fick en helt otrolig helg i Västervik det är du verkligen värd:)

Hoppas vi någon gång kan få träffas, pyssla och ha det trevligt skulle vara så himla kul:)

Gävle resan var helt TOPPEN hade så himla trevligt hela helgen det var KANON och jag ska tillbaka till nästa mässa:)

Hade min första demo också och var så himla nervös men alla var så himla positiva, gulliga och snälla så det gick över all förväntan :)

Önskar dig en jättetrevlig tisdag och vecka som kommer:)

Ha det bäst och kramar från Lilla vännen Inger ♥

Anonym sa...

Hej vännen!

Vilket underbar bröllopskort, lika vackert som en bröllopsvals, så stilrent, vacker bård..allt är bara såååååååå fint ;o)

Jag kommer nog sno lite ideér från den hihihi
många kramar / Ina