onsdag 16 maj 2012

Tufft Studentkort


Ett lite tuffare studentkort med Kenny K.
Kände att jag ville prova ett göra ett lite tuffare kort till studenten.
Min val på stämpel för på denna Kenny K stämpel.
Jag valde att göra kortet i gröna härliga färger med några få andra färg inslag.


Måste säga att jag blev väldigt nöjd med det,
 eftersom det är annorlunda än dom studenkorten som jag brukar göra.
Stämpeln är också lite mer vågad än en snäll lite Magnolia stämpel tex.
Färgvalet på själva motivet gjorde jag i grönt och rosa.
Färglaggt med Mcp pennorna.



När bild på motivet.
Tycker hon är så läcker där hon står med sin höga hatt
och sin långa slöja eller vad man nu ska kalla det.


Plats för den persnoliga hälsningen.


Kortet taget från sidan.
Gillar dena vikningen mycket och det är så lätt att få kortet at stå upp.

Ha det gott alla där ute och var rädda om er.
Tack till er alla som besöker min blogg är så jätte glad för detta.
Tack för alla trevlig och snälla kommentarer.

Många Kramar Louise

6 kommentarer:

Majsan sa...

ÅÅH det var verkligen ett superläckert studentkort, supertufft motiv, I LOVE IT :)

KRAM MAJSAN

Susy sa...

Så läckert kort du har gjort, Louise!
Gillar ditt färgval mycket!

Ha det bra vännen!

KRAM SUSY

Nettan sa...

En tuff brud i lyxförpackning, så läckert med något otraditionellt!

Carina sa...

Såå läckert kort, underbart:)
Trevlig Helg
Kramisar

Eva sa...

Fräckt!! Så snyggt. Ha det så bra på semestern. Kram

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Louise!
Så läckert studentkort du gjort. Har kikat runt på din blogg, du gör mycket fint:)

Ha en skön helg

Kramizar Marie