fredag 18 maj 2012

Guldbröllop


För några dagar sen fick jag en beställning på tre kort. Sånt blir man alltid glad över.
Bland annat var det två som firade Guldbröllop alltså hela 50 år som gifta.
Kom då på denna stämpel som jag haft ett bra tag färdig målad
men har inte vetat vad jag skulle gjort av den.
Nu passade den perfket och hon som skulle ha kortet gillade den med.
Papprena som jag har använt mig av är från Pion design.
Hjärtanen på sidan har jag stanast ut med en pusch från Martha Stewart.
Motivet är färglagt med MCP tekninken



Så här blev insidan av kortet.
Texten lyder Gamal kärlek rostar aldrig.
Vill man kan man stoppa pengar i facket till höger.


Tycker dom ser så nyförälskade ut på motivet så jag kan verkligen
förstå att deras kärlek varat i 50 år. Kommer säkert vara lika länge till.
Ett stort grattis säger jag.

Tack för i dag.

Kram Louise

7 kommentarer:

Majsan sa...

NÄMEN GUU SÅ VACKERT KORT, vilket härligt motiv, superfint :)

TREVLIG HELG!!

KRAM MAJSAN

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Louise!
Åhhhh! så vackert kort, stämpeln är ju så söt och fint målat, me like:))

Ha en skön helg

Kramizar Marie

Susy sa...

Vilket super härligt kort en en underbar stämpel!

KRAM SUSY

Iffa ...... sa...

Underbart kort! 50 år....det är inte illa =)Underbara färger och stämpeln är jättefint färglagt!
Kram Iffa

Carina sa...

Underbart kort, så söt stämpel:)
Trevlig Kväll!!

Eva sa...

Vilket härligt kort och stämpeln är ju för himla go.
kram Eva

Martina sa...

Vilket härligt kort! :-)