torsdag 24 maj 2012

Vilken butik jag varit i..........


Som ni säkert redan vet så åkte vi till Norge i helgen för att hälsa på mina kusiner.
Vi har haft en helt underbar resa ska ni veta på alla sätt och vis.

I detta inlägg tänkte jag vis vilken underbar scrapboking butik jag har varit i.
Butiken ligger strax norr om Oslo.
Är 500m2 stor och med över 60,000 varor.
Gissa om man trodde att man drömde när man gick in där.
Tyvärr är det dyrare i Norge så det blev inte så mycket handlat. Men hade denna butik legat i Sverige
oj oj oj vad jag hade handlat då. Priserna var bra om dom hade varit i Svenska koner.
Så får man önska sig en sån här butik runt om kring i småland så skulle i allfall jag ta mig någon dags utflykt dit ibland med några goda vänner.



En av alla rader med papper och så dekorationer i samma färger som pappert.
Allt för att matcha på bästa sätt.


Här står vi i ena änden av butiken.
Å där långt borta syns den andra änden.
Helt otroligt vilken butik dom hade.


PÅ ena sidan är det fullt med spellbinders och på den andra är det distresser, andra stämpeln dynor och massa andra färger mm.


En del av alla spellbinders som fanns i butiken.


En del av alla stämpeldynnor som fanns.


Älskar man Timpan så fanns det en lång vägg bara med saker från honom.
Helt otroligt va mycket det fanns av honom har aldrig sett så mycket.


Stämplar och stansar.


Stämplar och mer dies.
tror inte det fanns en enda liten millimetersom det inte fanns något på.
Å dessutom var det väldigt lätt att hitta.
Styggt och genom tänkt var hela affären.



Stansar från Martha Stewarth bla. Hur mycket som helst.
Så ska ni till Oslo så rekommendera jag er varmt att åka för bi denna butik.
Butiken heter Bikuben.

Tänkte jag skulle försöka hinna med en blogg runda med hos er.
Men det är så mycket nu som står i kalenders så jag vet inte vad jag ska hitta all den tiden som behövs just nu.
Jag hoppar in så fort jag kan men ni får ha lite överseende med att det går lite längre mellan gångerna nu i Vår och sommar.

Ni glömmer väl inte in bloggcandy i blogg inlägget under.
Skriv en kommentar i det inlägget och länka i från er sida så är ni med.

Många Kramar från
Louise

8 kommentarer:

Pysselbus sa...

Wow!! Är lite avis på ditt besök på Bikuben!! Där skulle jag också vilja kika runt och helst efter att jag vunnit någon miljon... ;-) Hoppas du haft en skön semester!

Kram
Linda

Erika sa...

Woow!!! vilken butik :) jag brukar sitta på youtube o kolla in "hemma videos" från USA o deras scrapbookingrum, det brukar vara helt sjuk, alltså dem har hur mycket saker som helst :)jag är bara lite avis :P hehe.

Iffa ...... sa...

Men hjälp vilken stor affär!!! synd att det inte var bra priser för oss svenskar.............men jag är rädd att jag hade gått "wild and crazy" där inne ändå =)
Vilken dröm att få gå där inne och shoppa alltså!!
Kram Iffa

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

men herregud man riktigt dreglar...

Nettan sa...

Jisses! Synd att det är för långt bort för en dagstur, men tur för plånboken kanske! Jag har försökt med din bloggcandy men kommer inte ihåg ett dugg av hur jag gjorde förra gången, du vet åldern =).

citronlime sa...

OMG...jag förstår att ni var i himmelriket!
Får se om vi inte måste svänga förbi där när vi ska till Norge i september ;)

Kramar

Eva sa...

Ja, det ser verkligen ut att vara värt ett besök:)
Tack för den fina swirl jag fick av dig som kom därifrån, den är kanon, ska förstås användas på nästa scrapalster.
kram Eva

Monica W sa...

Det var en riktigt drömbutik! Kanske tur att man inte ska till Norge, min man säger ju redan idag att jag har hobbyhärvans filial i mitt pysselrum. Förstår inte alls vad han menar....
Men det finns ju så himla mycket man blir sugen på. Gubben skulle nog få mardrömmar om jag kom in i en sån här butik. Men titta kostar ju inget.
Ha en riktigt bra dag o ta hand om er. Kram